reklama

Druhá cesta...

Tisíce ľudí a jedna sekunda! Jedna jediná sekunda je tým, čo naše životy robí rozdielnymi. Pre jedného môže byť tou najšťastnejšou. Niekomu sa behom nej zrúti svet. Niekto rieši to, čo si má obliecť. Iný v ten istý čas stráca najbližšieho...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Želám si silu, aby som vedela rozpoznať to čo je dôležité. Aby som robila správne veci a nebola zbabelá. Aby som neskôr neľutovala svoje činy a konanie, ktorým som ubližovala tým, ktorých milujem. Aby už nebolo neskoro...
Boh nás stavia do rôznych situácií. A ja sa to Jeho konanie zúfalo snaží pochopiť. No nejde mi to. Môj rozum je príliš krátky na to, aby som dokázala vidieť súvislosti... A tak len dúfam, že to čo sa deje okolo má nejaký význam... že moje srdce zmäkne a ja sa stanem lepším človekom...
Tak prosím nebuďme ľahostajní... môže byť neskoro...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Requiescat in Pace A.C.

Ostávam s tichou modlitbou

Kristína Janíková

Kristína Janíková

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď spím tak utekám pred realitou, ale keď sa mi realita dostane do snov, musím vstať, pretože chcem opäť snívať... Zoznam autorových rubrík:  Najvzácnejší priateliaVieraSila LÁSKYVzťahyMojimi očami a srdcom ...ČlovekZ ríše kelu a zeleninySúkromnéČo sa nikam nevošlo

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu