reklama

List...

Milý Ježiško, to som opäť ja. Viem, že teraz musíš riešiť kopec iných vecí ale jednoducho som Ti musela napísať. Vianoce a to posvätné čaro, ktoré prinášajú sa neuveriteľne blíži. Ľudia nakupujú, naháňajú sa, aby všetko postíhali. No asi iba mne je to akosi jedno a najradšej by som zastavila čas a nedovolila by som Vianociam prísť. Nie preto, že by som Ťa nemala rada. Vieš, to, že prídeš a zase raz zjavíš niečo obrovské, nádherné a veľké čo sa ani nedá opísať. A možno práve preto. Vtedy je všetko silnejšie a ja už teraz idem z posledného.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Môj posledný list a prosba v ňom, pamätáš? Nič sa nezmenilo. A možno by bolo na mieste nejaké želania pridať. Nechcem nič materiálne, lebo to, čo sa dá kúpiť asi za veľa nestojí. Všetko čo mám by som vymenila za to málo čo mi chýba. Za to dôležitejšie, čo sa stráca. Odchádza, len tak a ja neviem prečo a kam.Priala by som si nevyčerpateľnú kreditku s menou "zdravie". Voľný vstup do neba, aby som hocikedy mohla navštíviť ľudí, ktorí mi tu dole tak strašne chýbajú. Ktorí už navždy ostanú len v mojich spomienkach i keď hlboko v srdci. Permanentku na priateľov, ktorí sa vzďaľujú, nemajú čas...Žiadam priveľa, viem. No zmeň môj zajtrajšok, daj mi šancu a ja Ti dokážem, že to za to stálo. Daj opäť zmysel a srdce mojím Vianociam. Ak budeš chcieť... prosím.

Kristína Janíková

Kristína Janíková

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď spím tak utekám pred realitou, ale keď sa mi realita dostane do snov, musím vstať, pretože chcem opäť snívať... Zoznam autorových rubrík:  Najvzácnejší priateliaVieraSila LÁSKYVzťahyMojimi očami a srdcom ...ČlovekZ ríše kelu a zeleninySúkromnéČo sa nikam nevošlo

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu