reklama

Pokoj, viera, láska, nádej!

Plameň nádeje by nikdy nemal v našich životoch zhasnúť... Na adventom venci horeli štyri sviečky. Horeli tak tichúčko, že bolo počuť ako sa začali zhovárať. Prvá sviečka si vzdychla a povedala: "Volám sa Pokoj. Moje svetlo síce svieti, no nikto nevie, čo moje meno znamená. Na svete je toľko násilia a vojen, že nemá zmysel ,aby som naďalej svietila." Jej svetielko bolo čím ďalej tým menšie, až úplne zhaslo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Svetlo druhej sviečky zakmitalo a sviečka povedala: "Volám sa Viera. Ale na čo som tu ja? Aj tak už nikto neverí v dobro. Ľudia nechcú vedieť nič o Bohu. Nemá cenu, aby som svietila." Prievan zavial miestnosťou a druhá sviečka zhasla...

Ticho a smutne sa k slovu prihlásila tretia sviečka: "Volám sa Láska. Už nemám silu, aby som horela. Každý o mňa iba prosí, avšak nikto ma nerozdáva. Takto sa význam môjho bytia mení iba na slová. Ľudia ma odstavili na stranu. Vidia len samých seba a žiadnych iných, ktorých by mali mať radi." A zhaslo i toto svetlo...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tom vošlo do miestnosti dieťa. Pozrelo sa na sviečky a povedalo: "Vy musíte predsa svietiť a nie byť zhasnuté!" A skoro začalo plakať, keď v tom sa prihlásila k slovu štvrtá sviečka: "Neboj sa! Pokiaľ svietim ja, môžeme i ostatné sviečky znovu zapáliť. Volám sa Nádej!"

Dieťa zapálilo od tejto sviečky zápalku a rozsvietilo znovu ostatné sviečky...

Kristína Janíková

Kristína Janíková

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď spím tak utekám pred realitou, ale keď sa mi realita dostane do snov, musím vstať, pretože chcem opäť snívať... Zoznam autorových rubrík:  Najvzácnejší priateliaVieraSila LÁSKYVzťahyMojimi očami a srdcom ...ČlovekZ ríše kelu a zeleninySúkromnéČo sa nikam nevošlo

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu