reklama

Dôležitá cesta, dôležitý život, dôležitý človek...

Videla som, ako sa život hrá s ľuďmi. Či skôr ľudia so životom?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekto žije vo svetle reflektorov. Celkom spokojný s tým čo má. Nezamýšľa sa však dávať podstatu a hĺbku veciam, na ktorých pracuje. "Ešte chcem urobiť toto. Tamto je dôležitejšie." Nahovára si, že to čo robí ho napĺňa na 90% pritom v skutočnosti sa nevyšplhá ani na úbohú 40-tku. Sme tu len jedenjedinýkrát a príliš krátko na to, aby sme to všetko zahodili len tak za hlavu a žili prázdnym životom. A aj tak mnohí z nás nekonajú inak. Zamotajú sa a nevedia ako sa z toho začarovaného kruhu dostať von. Nepotrebujem slávu, moc a ani bohatstvo. Postačí mi to malé svetielko sviečky, ktoré mi bude horieť na cestu a človek, ktorý bude kráčať po mojom boku. A keď mi náhodou tá sviečka zhasne, on vytiahne z vrecka zápalku a zase dá zmysel mojim krokom. Takýto život túžim prežiť.. O takom snívam...

Kristína Janíková

Kristína Janíková

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď spím tak utekám pred realitou, ale keď sa mi realita dostane do snov, musím vstať, pretože chcem opäť snívať... Zoznam autorových rubrík:  Najvzácnejší priateliaVieraSila LÁSKYVzťahyMojimi očami a srdcom ...ČlovekZ ríše kelu a zeleninySúkromnéČo sa nikam nevošlo

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu