reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Janíková

Kristína Janíková

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď spím tak utekám pred realitou, ale keď sa mi realita dostane do snov, musím vstať, pretože chcem opäť snívať... Zoznam autorových rubrík:  Najvzácnejší priateliaVieraSila LÁSKYVzťahyMojimi očami a srdcom ...ČlovekZ ríše kelu a zeleninySúkromnéČo sa nikam nevošlo

reklama

Mojimi očami a srdcom ...

Druhá cesta...

Kristína Janíková

Druhá cesta...

Tisíce ľudí a jedna sekunda! Jedna jediná sekunda je tým, čo naše životy robí rozdielnymi. Pre jedného môže byť tou najšťastnejšou. Niekomu sa behom nej zrúti svet. Niekto rieši to, čo si má obliecť. Iný v ten istý čas stráca najbližšieho...

  • 13. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 013x
  • 0
Druhá cesta...

Kristína Janíková

Druhá cesta...

Tisíce ľudí a jedna sekunda! Jedna jediná sekunda je tým, čo naše životy robí rozdielnymi. Pre jedného môže byť tou najšťastnejšou. Niekomu sa behom nej zrúti svet. Niekto rieši to, čo si má obliecť. Iný v ten istý čas stráca najbližšieho...

  • 13. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 167x
  • 0
Keď vlastná hlúposť a naivita rozdáva tvrdé facky...

Kristína Janíková

Keď vlastná hlúposť a naivita rozdáva tvrdé facky...

A je to tu opäť. Akési déj vi... čas, udalosti, ktoré sa opakujú v pravidelných intervaloch. Zas a znova sa nestíham čudovať. Premýšľam, kde to vlastne žijem. Kto sú tí všetci, čo ma obklopujú, čo sa nechávajú oslovovať priateľmi...

  • 19. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 121x
  • 5
Najkrajší darček!

Kristína Janíková

Najkrajší darček!

Dnešný rozlietaný deň strieda neskutočná vďačnosť, pokora, milosť a úžasná Božia veľkosť. Teraz už viem, že Niekomu záleží. Že Niekto sa stará. Niekto miluje... Už viem, že je Niekto kto ma vždy počúva i keď ja si často myslím, že všetky tie slová plynú len tak do vetra a nemajú význam a zmysel... Splnil sa mi sen a moje prosby boli vypočuté!

  • 23. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 898x
  • 0
List...

Kristína Janíková

List...

Milý Ježiško, to som opäť ja. Viem, že teraz musíš riešiť kopec iných vecí ale jednoducho som Ti musela napísať. Vianoce a to posvätné čaro, ktoré prinášajú sa neuveriteľne blíži. Ľudia nakupujú, naháňajú sa, aby všetko postíhali. No asi iba mne je to akosi jedno a najradšej by som zastavila čas a nedovolila by som Vianociam prísť. Nie preto, že by som Ťa nemala rada. Vieš, to, že prídeš a zase raz zjavíš niečo obrovské, nádherné a veľké čo sa ani nedá opísať. A možno práve preto. Vtedy je všetko silnejšie a ja už teraz idem z posledného.

  • 20. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 797x
  • 1
reklama
Pokoj, viera, láska, nádej!

Kristína Janíková

Pokoj, viera, láska, nádej!

Plameň nádeje by nikdy nemal v našich životoch zhasnúť... Na adventom venci horeli štyri sviečky. Horeli tak tichúčko, že bolo počuť ako sa začali zhovárať. Prvá sviečka si vzdychla a povedala: "Volám sa Pokoj. Moje svetlo síce svieti, no nikto nevie, čo moje meno znamená. Na svete je toľko násilia a vojen, že nemá zmysel ,aby som naďalej svietila." Jej svetielko bolo čím ďalej tým menšie, až úplne zhaslo...

  • 13. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 1
Ľahostajnosť...

Kristína Janíková

Ľahostajnosť...

Asi som pomýlená. Príliš citlivá a ovplyvnená vnútrom... Zisťujem, že niektoré veci bolia viac ako by mali. Viac ako by som sama chcela. Pýtam sa prečo? Tak dlho blúdim a stále neviem, kde mám hľadať odpoveď.

  • 25. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 467x
  • 1
Milý Ježiško!

Kristína Janíková

Milý Ježiško!

Ľudia sa zbláznili. Všade navôkol sa rozpráva o Vianociach a to ešte ani nezačal november. V telke spievajú koledy, v pozadí vidieť vysvietené mesto, ktorého hlavnou ozdobou je velikánsky vianočný stromček. Celý ten nezmyselný biznis sa točí okolo nich, akoby sme zabudli o čom naozaj sú...

  • 29. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 689x
  • 8
Vtedy, keď už bude neskoro...

Kristína Janíková

Vtedy, keď už bude neskoro...

Až časom, často neskoro, pochopíme čo sme mali robiť, ako sa správať...

  • 14. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 054x
  • 2
Pre Teba!

Kristína Janíková

Pre Teba!

Pri každom zazvonení telefóna naprázdno pregĺgam a zadržiavam slzy. Bojím sa, aké správy prinesie zajtrašok..

  • 13. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 837x
  • 5
reklama
Nevýherný los...

Kristína Janíková

Nevýherný los...

Tajomstvo... to ono poletuje všade navôkol.

  • 2. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 1
Nečakaný zvrat

Kristína Janíková

Nečakaný zvrat

Asi som presne toto potrebovala...

  • 19. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 076x
  • 1
Letný vánok

Kristína Janíková

Letný vánok

Dnes som sa tam opäť vrátila. Po veľmi dlhej dobe, ale akoby to bolo len včera...

  • 15. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 790x
  • 0
Indiánske údolie alebo Homôlka 2010

Kristína Janíková

Indiánske údolie alebo Homôlka 2010

Ak by som mala zhodnotiť uplynulých 10 080 minút, nie vždy by som mohla a chcela použiť pekné slová....

  • 1. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 985x
  • 0
Dal nám srdce, aby sme mohli žiť...

Kristína Janíková

Dal nám srdce, aby sme mohli žiť...

Nepočítam hodiny a už ani dni... Nesnažím sa myslieť a plánovať si budúcnosť...

  • 16. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 262x
  • 9
reklama
Búrka!

Kristína Janíková

Búrka!

Zatiaľ čo som si myslela, že som úplne zdravá a vyliečená zisťujem pravý opak. Veci, udalosti, ľudia, spomienky, na ktoré som chcela zabudnúť sú stále také živé. Rozhodla som sa bojovať...

  • 3. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 856x
  • 0
Osamelý bežec.

Kristína Janíková

Osamelý bežec.

Chcela by som mať možnosť znovu sa narodiť. Vymeniť svoj život za nejaký iný, lepší. Vybrať či zvoliť si inú cestu...

  • 13. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 025x
  • 4
Nekonečný sen.

Kristína Janíková

Nekonečný sen.

Už dávno neplatí, že čo si zaumienim tak to aj dostanem. Asi som už vyrástla z toho dupotania si nohou. Alebo možno som len prestala žiť plnohodnotný život..

  • 1. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 817x
  • 2
Dôležitá cesta, dôležitý život, dôležitý človek...

Kristína Janíková

Dôležitá cesta, dôležitý život, dôležitý človek...

Videla som, ako sa život hrá s ľuďmi. Či skôr ľudia so životom?

  • 28. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 106x
  • 0
Nemé Zbohom...

Kristína Janíková

Nemé Zbohom...

...

  • 20. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 432x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu