reklama

Keď vlastná hlúposť a naivita rozdáva tvrdé facky...

A je to tu opäť. Akési déj vi... čas, udalosti, ktoré sa opakujú v pravidelných intervaloch. Zas a znova sa nestíham čudovať. Premýšľam, kde to vlastne žijem. Kto sú tí všetci, čo ma obklopujú, čo sa nechávajú oslovovať priateľmi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Snažím sa naivne veriť ľuďom, aj keď celý svet mi hovorí akej neskutočnej chyby sa dopúšťam. Keby hlúposť nadnášala, dávno by ma na tejto zemi nebolo. Ďalšia prebdená noc a ten prehadzovací maratón zo strany na stranu by som asi tiež isto vyhrala. Otázkou ostáva, či to malo nejaký význam. Hm... osvietilo ma a ja pevne dúfam, že tento môj jasný záblesk nebude mať krátke trvanie. Len sa pýtam prečo Boh vždy pošle dačo do cesty, aby ma opäť zmiatol, keď už som trvdo rozhodnutá neustúpiť zo svojho...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cítim, že tentokrát to zvládnem. Do poslednej bodky. Musím! Verím v svoju hodnotu, že zas a znova nenaletím tým sladkým rečiam. Tak mi Pán Boh pomáhaj...

Kristína Janíková

Kristína Janíková

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď spím tak utekám pred realitou, ale keď sa mi realita dostane do snov, musím vstať, pretože chcem opäť snívať... Zoznam autorových rubrík:  Najvzácnejší priateliaVieraSila LÁSKYVzťahyMojimi očami a srdcom ...ČlovekZ ríše kelu a zeleninySúkromnéČo sa nikam nevošlo

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu