reklama

Pre Teba!

Pri každom zazvonení telefóna naprázdno pregĺgam a zadržiavam slzy. Bojím sa, aké správy prinesie zajtrašok..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Snažím sa hrdinsky skryť, čo je vo mne no najradšej by som sa za Tebou rozutekala, i keď viem, že pri pohľade na Teba, by mi puklo srdce...

Do očí sa mi tlačia slzy. Nedokážem a neviem to prijať. Nemo hľadím do neba.

"Prečo?"

Nie som dosť silná na to, aby som to zvládla. Urobila by som čokoľvek.. len prosím, neber nám ju...

Kristína Janíková

Kristína Janíková

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď spím tak utekám pred realitou, ale keď sa mi realita dostane do snov, musím vstať, pretože chcem opäť snívať... Zoznam autorových rubrík:  Najvzácnejší priateliaVieraSila LÁSKYVzťahyMojimi očami a srdcom ...ČlovekZ ríše kelu a zeleninySúkromnéČo sa nikam nevošlo

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu